mekasih sis atiqah adnan!! huhuhu tag ke 3 untuk 2009..
[RULES]
the rules are simple. Use google Image to search the answer to the questions below...then u MUST choose a pic in the first page of the result and post it as your anwers. After that tag 6 people.. okie...
I' AM .. pooh

i really want tO go to... PARIS

My favorite place... HOME
My favorite thing... LOUIS VUITTON BAG
anniversary gift from yus..tp bukan exactly beg mcm ni..
My favarite drink... MELO AIS
My favoriTe foood.. CHEESE CAKE
My favorite colour.. PURPLE
I live in.. PANDAN INDAH
(ni map pandan indah..hehehe..)
I was born in... HOSPITAL BESAR KUALA LUMPUR
My school/college..
sek men kebangsaan aminuddin baki

Diploma kt uitm melaka
My favorite story... PRIDE.
pride lakonan takuya kimura
My Hobby... BLOGGING, SLEEPING, LOVING

I wish.. for my PERFECT WEDDING..












8 comments:
thanks dear..~
LV? wow :)
ehe;)
nak buat jugak!
ngeeeeeeeeeeeeeee:)
tag lg.. ahakss.. aku cobe lam mse tdekt neh.. hehe.. :p thanks maz..
hehe..sile la bt...hehehe
kak yanie pun suka layan drama PRIDE tu
lagu dia best
i was born to lurve you..ahaks~~
(^_^)
♥Yanie Putrajaya♥
*********************************
sis yanie,
sis ingt lg ye...cite ni lame da kn? kn?
tp tetap best..
lagu die pun sgt² BEST!!!!
saya sangat sangat sangat sangat sangat suka Takuya Kimura.. u should watch Beautiful Life.. confirm nti awk tukar ur fav movie to Beautiful Life..
Post a Comment